Friday 2 September 2011

hikho ! Merdeka oh Raya ♥

Assalamualaikum... ! yeah ~ skunk sdah raya lah kan..puasa pun dh xder nk d'jlakan...sume setan2 sdah muncul...haha,,btw jgn ikot setan aw..kte ikot diri kte sndri kang k-mane phala puasa kte kn...ayoy000...sume p0se pnuh x nieyh..klau xpnuh xleyh raya lah kan...hehe...ad2 jek aw ak nieyh mmbebel..


btw . Syukur Alhamdulillah . sebulan berpuasa . tade mati pon . tade sakitsakit pon . sihat walafiat je ken . hihi . sementara masih berkesempatan ni . saya , ain izzatie bt mazlan .


saya di sini bukan nk menyemak *memang tak menyemak langsung ken ? sebab ni blog sy . wahwah . megah habis ayat ! agaga* sy kat sini ha . just nak ucapkan 'SELAMAT HARI RAYA' .
saya juga nak minta maaf if saya ada :
*buat salah kat awak .
*kurang ajar dengan awak .
*terbenci awak ker.
...*terkutok awak ker.
*terkasar bahase.
*or ade wat salah yg tidak menyenangkan hati awak .
sory kalau tak bagi kad raya..lupe nak beli.. hihi *merajuk le tu kita tak bagi kad raya . haih . japjap . japgi sy bagi.

hope sangatsangat awak ampunkan dosadosa saya okay.



meminta ampun dan maaf..

hikho ! ak n my grandmother..

*yoy0...pnat lah nk tnggu upload pic nieyh...
kowwng tngik jek lah pic RAYA ak kat face BOOk ak aw..
soe sngt..
tpi kat faceBOOK ak uh dh blambak pic RAYA aw


0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}