Friday 21 October 2011

Annoucment !

Hai assalammualaikum ,


  Hello I'm AI kay ? ciss , nama AI tak berguna , tu nama I dekat facebook . Sekarang I tak active lagi kay ?maksud nye , dah deactive / tak boleh onl / tak mengharuk dan segala istilah la kan . haisshh , nak sebab ? sebab kenapa tak active facebook segala , sebab .


  first , aku rasa facebook menggangu otak aku , eh , terguna aku pulak . erm , sebab facebook kadang kadang saya tak jadi nak study . serious , saya ada masalah ni dah lama dah semenjak saya addicted towards facebook . memang bodoh lah kan ? haishh . and saya rasa bila nampak je ada line , pc , dan yang sewaktu dengan nye , boleh confirm lah weyhh , wa pilih pergi online daripada baca buku/buat homework . macam ape je la an . itu lah masalah saya yang paling terselah impak dia bila saya lebih mementingkan facebook dai masa depan .sekarang nie saya sudah hendak menhadapi final exzam .. saya mahu study betol2 sebab ini untuk menentukan kita untuk form3 nnti. 




0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}