Sunday 31 July 2011

bosan yang melanda!!!

kenapa??tiba-tiba mood sudah tiada ini..pgai tadi molik je..uhm..:-(..tidax seronok lah macam begini..hendak keluar bilik pun malas..baring jek..hendak tahu kenapa??sebab saya pening kepala gila-gila vavi ni..|ini pun baru lepas bangun tidur.tapi masih lagi pening la..ish!nak kuar pun sudah malas..nak jek hendak kepala kat batu dinding,,biar berkecai kan senang,,,sorry..siapa hantar chat box dekat saya tak replay sebab terlampau pening lah..sorry banyak2...ala!!tak mahu marah2 yee...hehekz..cepat lah sikit baik..aku nak peri berjalan ini..naik motor..sebab motor sudah hendak berjalan dengan aku ini..ada pakwe macam tidakk ada pakwe sebab bukan pandai hendak send masej dekat aku..semua ku yang kena hendak..mampus malas aku hendak melayan..baik aku tidur hilangkan bosan aku ini..lagi bagus kaan..time kau bukak facebook ada kau nak hantar chat box..tak ada lah..mutamat!!!aku malas nak mula dulu ye..aku hendak kau yang mula dulu..aku sudah bosan ...aku je yang mula dulu hantar masej..k ch0w dulu..nak bukak facebook pula.

0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}