Sunday 31 July 2011

tak best nye!!!

alah!!cikgu ini baru je nak seronok naik cuti sekolah niyh...sudah tak bole seronok taw..pasal cikgu lah kalau nak tahu...kalau tak nak tahu tak apalah kan..tak pakse pun..suruh cikgu tahu ini...HEHE!!kenapa??cikgu nak buat peperiksaan ICTL balik semula.sebab kiteorang semua dapat 100% ker??dah kalau tidak kenapa??cikgu hendak buat balik semula piksa..cikgu ini tak kan tak kenal saya kan...malas lah nak bukak buku ICTL..lagi pun buku itu bukan banyak pun nota...sebab just kita belajar guna k0mputer je kan.s0 tak payah lah susah2 nak study smart..ceh!!wah gitu ayat nya...macam sudah pandai sangat aku ini taw...HEHE!!sudah2 jangan nak perasan lah AIN IZZATIE..nanti ada orang pulak kutuk kau macam2..taw...mintak2 lah cikgu batal kan semula rancangan cikgu ini taw.bukan saya jek yang tak suka ada peperiksaan balik semula.tapi semua lah cikgu..sebab ictl susah lah..kalau susah belajar lah...apa lah kamu semua ini taw..tak mahu malas..nanti susah hena berjaya..kita kena rajin2 taw....ish!!!memang lah cikgu cakap senang sebab cikgu kan cikgu tu lah senang..kami semua ni cuma murid2 jek taw...kalau cikgu cakap senang cikgu jek lah tolong amek kan kertas piksa saya ea..boleh lah...plesss...cikgu..hehekz...yelah2...nanti saya study ea,,banyak2 tentang komputer..huhu..

0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}