Sunday 31 July 2011

now

sudah pukul berapa?ini tidak mandi2 lagi...ala!!relak lah..ni kan cuti sekolah....hehekz..kalau ada mak aku mesti kena membebel je ..heehkz..lagi lah semalam aku mandi pukul 2..sebab sudah hayal dengan online facebook je..kenapa???dengan aku ini...makan pun tidakkk..aku ini kenyang dengan facebook jek..kalau naik sekolah tak boleh dah on9 facebook..sebab kena fokuskan dekat buku pulak..haiyo0r!!!pening..tapi diam2 sudah lah bukak facebook ini kan...mesti tak best kalau sudah naik sekolah sebab banyak lah kena buat kerja sekolah..lagi2 kena buat pembetulan peperiksaan kan.:-(...tak seronak lah..nanti nak masej pun sudah susah..sebab bertimbn kerja sekolah..soe lah..kalau member2 aku hantar masej aku tak replay taw.sebab aku ini busy lah...busy ker??ada lah kot...haha..busy orang malas

0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}