Sunday, 31 July 2011

lalahuhuhihihkakaka!!!

bangun tidur dengan tak basuh muka nye..terus kemas tempat tidur..huhukz....penat lah nak bukak pintu bilik tu..sapw??boleh bukak kan..plesss lah..hehekz..nyade2 bt0l aku ini taw...terajang kang baru tahu..oup!!!kenapa dengan aku ini sudah gila agaknye lah.kuang3...lepas aku kemas bilik..tak tahu kenapa???tiba2 hati aku ini baik sangat lah kan..dia suruh aku buat kerja sekolah..ish3..dah insaf rupanye..aq nieyh kan..jadi malas trus ker rajin...bg0ss2...BANGGA aku...hehe.aku tak kesah kau nak cakap aq ini EGO,BELAGAK,n sabagnye..ckap jek lah...aku tak kesah pon lah..itu aku punye diri bukan diri kau pun kan....ADA AKU KESAH!!kau nak kutuk aku belakng2 aku..tade pun aku kesah lah..HAHA!!!sapw2 nak kutuk aku jangan kutuk2 belakang lah..kutuk depan2 aku kan senang..memang dapat TERAJANG percume jek!!sapw nak rase cepat lah kutuk aku...hehekz..eh!!!aku ini dah cerita pasal apa dah ni???s0e2..salah tlis pulak,,,ala!!malas lah nak delete dah..bace jeklah iyee..sapw???ta nak bace...tak pkse pon lah...

mintak maaf yee..kalau kau cakap aku ini GEDIK,GELEPUR,GELENYUR..k apa ker????itu perangai aku..so?kau semua jangan lah nak cari pasal dengan aku..tak tentu arah...memang lah...dapat dengan aku kan...kau nak cakap aku ini ta lawa..cakap lah..kau ingat kau lawa sangat lah!!!cuba kau tengok muka kau betul2 memang dah lawa macam ratu didunia ini ker??ish!!!nak muntah aku tengok..HAHAHA..sukati aku lah nak kawan dengan sapw2 pun~~mak bapak aku tak marah pun kan...yang kau nak mara aku apasal lah BUDAK!!!kau ingat kau itu NENEK aku ker??s0e banyak2 ye...kau just kawan aku jek lah...kalau kau tak ada dalam hidup aku pun tak apalah kan...tak penting pun,,bagi aku lah budak..kau jangan lah sudah gaduh dengan aku lepas itu sakitka hati aku...kau ingat aku tak tahu ker???yang kau ini saje2 jek kan nak buat cerita...kau ini setan bertoping manusia betul lah beb!!macam begini kawan..oh!no!...ini nama nya kawan makan kawan lah..cik adeq oit!!aku tahu lah kau jelez kan..aku kawan dengan budak2 cantik...kau nak kawan jugak ye..dengan dorang semua...kawan jek lah..itu pun kalau downg sudi nak kawan dengan kau lah..HEHE!!kalau tidakkk buat malu jeklah muka tu....kuang3...mutamat!!!soe banyak yang aku tak boleh nak mintak maaf dengan kau..sebab kenapa???nak tahu..sebab kau itu depan baik je..tapi belakng YA ALLAH!!!!aku tahu kau marah aku cple nan ENCIK E kan..kau nak kat dia ke??s0 ok!!aku boleh beri tapi...dia nak ke kat kau...oh!!!no ..hehekz..kau punya pasal lah...aku selalu gaduh nan ENCIK E tau..sekarang ini aku sudah halang dia masej dengan kau..sebab kau aku kasih pelung masej dengan dia..kau lebih2 pulak kan masej dengan dia..sapw tak sakit hatinkan...kalau kau pun sakit hati kan....macam gitu dengan aku pun lah...sudah2,...yang pening aku malas nak kacau hidup kau lagi lah...ye..s0e sangat2 kalau kau masej aku ta replay sebab aku tak kenal kau sapw???haha..jahat betul aku ini taw..is!!!yang penting kau tak boleh nak larang aku ye...

ok!!sorry lah..saya cerita pasal lain sudah pulak jangan marah taw,,nanti tak comell...pehh!!ayat sapw lah itu kan...siapa lagi kalau bukan my hubby..hehekz..kenapa??dengan aku hari ini ...rajin semacam je..mesti ada berita yang baik kot..buat aku..hehe...sebabnya...aku tak sabar2 nak g sekolah lah minggu depan..huhu..aku sudah kemas buku,,siapkan homwark yang mana belum siap..ada lah sikit2 yang belum siap sebab tak paham!!!kalau tak siap nanti naik sekolah kena berdiri kat atas pentas..buat malu muka je lah kan...hehekz.aku tak sabar2 nak naik sekolah sebab aku nak jumpa dengan pkwe lah..HAHA!!rindu dia sangat2 sudah ni..dah tahap meksimem..sebab sudah 2minggu tak tengok muka dia...yang cute tu...apa2 pun aku rindu bangat same dia...yang penting aku tak kan lepaskan dia...walau apa2 pun terjadin kepada,,,kita orang berdua..hehekz.sudah2...tak mau cerita pasal ini lah..nanti  ada lah orang ini cakap aku ini gedik lah..tak ma dengar sume itu..

0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}