Saturday 6 August 2011

Aku dicabar hmmm :/



Hello Sabtu, selamat datang Ahad :*

Pfffttt --> hari ahad hari paling membosankan :/ lalala setiap satu jam. mesti ade mulut yang terbukaaaa. Wooooo ;O itu menandakan seorang insan yang bergelar ibu suruh aku basuh kasut, kemas buku, basuh baju, kemas bilik, dan kenaaaaapa seorang ibu tidak cakap sebegini selepas dia menyuruh kita membuat semua itu ini ---> PERGI ONLINE LAMA-LAMA SAMPAI PEN

#baiknya ibu aku kalau dia cakap macamtu :'>







sememangnya aku kena dengar cakap ibu aku yang inginkan aku berjaya :'> Dia seegalanya bagi aku. Harapan aku, aku nak buktikan kat mak aku, Yang aku boleh berjaya walaupun asyik bersama facebook. InsyaAllah, kalau berusaha :)

mak aku dah bagi apa yang aku nak  ---> Jam P0LO yang aku idamkan. Ok dah dapat Muah :*
tiket msuk KLCC. OMG! thanks mum Iloveyou

kenapa mak aku senang je bagi apa yang aku nak, walaupun hati dia susah untuk berkorban. Ok, aku fahaam :'> mak aku nak tengok aku berjaya macam MUHAMAD IZZUWAN SHAH. mak aku suruh ikut macam dia. dia mungkin perfect bagi mak aku. mak aku selalu cakap ' cubalah jadi macam Along' Okfine, aku terase dicabar disitu wahai ibu dan ayah :'<

DOAKAN AIN IZZATIE JADI PANDAI MACAM IZZUWAN SHAH YE AWAK :)

mungkin ini masaya untuk aku dekatkan diri aku dengan buku. Ok aku berusaha :)
Bye facebook.
Bye credit.
Bye Love.
Bye blog.
 and say HELLO to a new life.

ade mase, aku update. Ade mase aku on facebook Ok? I gonna miss you 
#JANGAN HASUT AKU BUKAK FACEBOOK SEBAB AKU PANTANG DIHASUT :o
kalau dah rindu, Inbox la titeeeeewww :* nanti kita replay eh awak.
Okbai lotsoflove 

0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}