Saturday 6 August 2011

SUPERHERO ♥

hello.
Vroom Vroom :*



INI MASANYA :O
untuk aku berterus terang. Hmm :'<

First time, kau masuk sekolah aku. aku selalu spy kau. kau pergi mana. mesti aku nak tahu. Kau sombong time masuk sekolah tu. Aku pun tk berharap sangat pada masa tu yg aku mungkin dpt kau. kawan aku marah bila aku asyik tanya pasal kau dekat dia. haa peduli apa aku. Aku kalau nak , mmg aku cuba sampai penat :'> Itulah aku. hihi

bila aku dapat tahu nama kau, aku happy gilaaaaaa. Mungkin nama kau akan aku add dekat facebok, dn mungkin  dari situ kita boleh rapat. Hmmm akhirnya, jangkaan saya betul. Kite rapat dan mula kenal dari facebook. 

First massage :
me :nek cuty pkse ictl
you :ha ?pulah ?
me : xthu knpw ? c.mira uh
you : aish ! mlas

# Awak tahu tk, hati kita sedih bila saya dapat tahu cuma saya sorang je perhatikan gerak geri awak, awak tkpernah pun perhatikan gerak geri saya :/ hmmm. Start hari tu, kita malas dah nak amik tahu asal awak. SEMUAAAA NYA SAYA MALAS GARA-GARA AWAK! hmmm.

After 1week saya dh takjumpe awak, tak amik tahu pasal awak. hati kita risau. hati kita rindu dekat awak. Eeeeee kenapa saya ni dekat awak? sedangkan awak tkpernah pun nampak kita.

Time tu jugak, hati saya tergerak nak bukak facebook. then nampak awak ONLINE yehoooo! saya cuba tegur awak. 

Pssst~

tetibe datang 1masage. then dari AWAKKKKKKK!
 Ya Allah, Awak tahu tk,  saya tersenyum sampai mak saya kata, saya gila. Ouch. thanks awak sebab awak sudi layan saya.  Awak just hantar Inbox yang bertulis ' HELLO' je :)

takpe, saya tkkisah. start dari perkataan HELLO tu je, kita akrab sgt sekarang kan? hari-hari awak text kita. kalau awak tkde kredit, kita topupkan awak. tapi awak tkpernah tahu. saya yg selalu topupkan awak. Awak kacau saya dekat sekolah. Awak dah kenal kita. kita pun dah kenal awak. First time kita jumpe, awak cakap saya suka senyum. awak cakap senyum saya comel . OMG! saya sayang awak. 

Masa saya baru balik hantar buku skrap tu, kita ternampak awak. Awak baru keluar dari LAB kan? Yeah. saya nampak awak, saya senyum. then tetibe awak TUMBUK MANJA dekat saya. eee gedik la awak ni. Kawan-kawan awak semua nampak. saya pun malu hehehe :p

Time balik sekolah je, saya terus mandi then belajar. saya dengar satu bunyi dari phone kita. Ehhh rupanya awak! Awak cakap, ' LAIN KALI JANGAN MALU MALU JUMPE I, KAN DAH DATANG TUMBOK KAT MUKA YOU' hehehe. # Awak sweeet sangat.

semalam awak cakap, awak taknak datang hari sukan. Awak tanya saya mula sukan . kita cakaplah sebelum 7:30. lepastu, awak terus tkreplay text kita. awak tkde kredit ke? Eeeeee :'(
------------
saya datang je sekolah, dengan harapan saya boleh nampak awak. Tapiii..........
kawan awak yg datang. dia lalu depan kita. Then saya terkejut, Awak pun datang!!!
Alahai. thanks sebab datang :') Awak tengok kita macam awak nak makan kita. Eeee seram tau.

Ini kisah aku dan diaa . saat mula-mula kiteorang berkenalan sampai sekarang
#tunggu chocolate dari dia. Hmmmm

                                                  Okbai. Lotsoflove♥

0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}