Saturday 6 August 2011

SOMEONE?


Hi awak :)
Daisypath Anniversary tickers
Ya Allah, Aku mohon kau redhailah hubungan ini. Baru  beberapa bulan kami bersatu, dan kami mengharapkan hubungan ini berkekalan.Terima kasih kerana engkau meminjamkan seorang hamba untuk berada disisi ku.  Iloveyou


Assalamualaikum awak. Awak puasa tak? Ok, kalau tkpuasa tu, diam-diam je lah. Takpayah nak kecoh-kecoh eh? Malu kot -.- muahahahaha Pfffft~

Aku : Ayah, akak nak kasut supra? Mesti cool kan kalau akak pakai. Hot punyelah :p
Ayah : takpayah gedik. Supra supraaaa!
aku : Ala ayah, ayah belikan je dulu, nanti raya akak bayar balik.
Ayah : Mintak ibu -.-


#Memang tak lah kalau aku mintak ibu aku. Arrrrh!
AKU NAK KASUT SUPRAAAAA! ADA ORANG YANG MAMPU BELIKAN UNTUK AKU TAK?


*Cool gila kalau aku dating dengan dia pakai kasut ni. Yeaaahaa macam Yuna wehh! Cool kan?
 Taktahu nak update ape. Okbai Lotsoflove


0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}