Saturday 6 August 2011

ERTI KAWAN :'>


Hi, How are you?
Virusssssssssssssss dataaaaaaaaaaaang muahaha :*
Chill la. Ni blog. Bukan faceboook. Blog kita takde virus lah. Ok mari baca. Hahahaha taknak baca? Ok pergilah tekan X kat atas sana . Semoga tuhan membuka hati awak untuk membaca blog kita satu hari nanti. Hmmm -.-Pfttttt continue please?

KAWAN, AKU SAYANG KAU!




semua orang ada kawan dan semua orang mahukan kawan. aku pun ade kawan. tapi aku ade pelbagai jenis kawan. Ada yang macam gitu, ada yang macam ni. Alahai semput mak layannya muahaha.
 Ni jenis kawan-kawan aku :

- suka sangat Online facebook sampai ketengah malam. haha memang takreti mengantuk :o
  Ni macam Najiha Aqilah la ni. hikhik Peace wey :'>

- suka cerita kisah boyfriend dia kat aku. Maaaaaak aih -.-  aku memang minat dia cerita tentang boyfriend dia je. haha takpe, aku mmg suka dengar orang berceritaaa ni. Ewaaaah -.-

- rajin belanja aku makan. hikhik save money kan? Ni macam bestie aku. Yayaya kau ade? haha.

-Suka buat aku gelak macam tetttttt. hahaha dyeorang yang selalu buat aku gelak ni mmg cool. Aku suka korang muahahaha.

Ni kawan-kawan aku.. Dyeorang takpernah menyusahkan aku. Seumur hidup aku, dyeorang la kawan paling cool ah. Aku rasa, aku boleh mati bila takde orang nak kawan dengan aku. Kalau aku takde kawan kan, Nanti keluar paper macam gini haa :-

''BUDAK MATI AKIBAT TIADA KAWAN''

haha itu sebabnya aku perlukan kawan. aku dah hampir 2bulan memegang status SINGLE. tapi aku takpernah rasa nak matiii :O oyeeeeeh, Kawan lagi penting dari boyfriend kan? Tapi aku nak MR I aku jugak -.- hikhik. Aku janji, aku takpernah lupakan kawan-kawan aku walaupun aku dah berpunyaaa Hikhik Peace muah :*

Aku rindu dia..
Aku rindu kawan aku.
Aku rindu 1AFLAH 2010
Aku rindu semua tu.

Aku takde idea nak update apa........
Sorryyyyy. Lots oflove Okbai

#aku rindu NAJIHA AQILAH. 
Bila kau nak datang johore hudaaaaaaaaaaaaa? Ahhhh

0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}