Saturday, 29 October 2011

izzatie cinta bola !

walaweh , pagi2 lagi aku dah semangat nak menaip ini . ramai yang tanya ,adakah aku peminat bola sepak ?
jawapannya ,


iya , tepat sekali ! aku adalah peminat bola sepak Malaysia !
percayalah . memang aku kaki bola . memang tak ketinggalan nak tengok perlawanan bola . tapi ,  memang susah sikit lah nak tengok . sbb mau stdy  . tetapi , aku memang tak ketinggalan nakcheck keputusan perlawanan baik dari surat khabar mahupun internet . inilah team kesayangan aku :
JANG
memandangkan aku NEGERI SEMBILAN , mestilah aku sokong NEGERI SMBILAN kan ?
even macam2 kontroversi melanda , aku tetap setia . sampai bila2 pun , NEGERI SEMBILAN di hatiku .
adat bertandinglah , ada menang , ada kalah kan ? bola itu kan bulat .
az
aku suka dia , tetapi , dia sudah jadi milik orang  . tak mengapalah , redha jek lah..nama dia pun dah mula dikenali ramai . jadi , doakanlah yang terbaik even aku rasa kehilangan juga . (bajet macam dia nihh bf aku plak)


siapa pernah tengok dkat  ? stadium Shah Alam tu mesti best kan , oke . cuma , aku tak berapa suka bila tengok bola dekat stadium . macam2 kekejaman yang aku boleh nampak bila berlaku pergaduhan . jadi , lepak dekat rumah , depan TV sambil minum teh tarik yang aku buat . perghh , kau ! memang lagi syok lah .

jangan ingat gadis macam aku tak tahu apa2 mengenai bola sepak eahh ? malah , mungkin aku lagi setia daripada korang . hehe . tapi , aku takde lah anti dengan negeri lain . nak bergaduh pasal bola nihh , bagi aku tak perlu dan tak mendatangkan faedah langsung . sekali lagi nak kata , bola itu bulat .
soooo , LEK LU ~~
apa2hal pun , NEGERI tetap di hati ku (:


p/s : bila nak tengok bola sama2 nihh ? (:






0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}