Saturday 29 October 2011

Sesak Nafas

Assalamualaikum dan salam mesra. semoga ceria selalu dengan senyuman. hilangkan suram, sebarkan senyuman. yeah!

Hari-hari saya macam semakin sibuk pulak, padahal bukan ada kerja apa. menghadap buku beberapa ketika, dah bosan menghadap komputer pula.. bila lapar, saya makan, dah kenyang, saya mengantuk, dah mengantuk, saya tidur. tapi semacam orang sesak nafas bila memikirkan paper yang semakin hampir.

Saya harap jiwa ini dapat ditenangkan bagi menghadapi final yang menggerunkan. barangkali agak gementar sebab saya anggap exam ni menggerunkan kot. cer anggap gampang dan senang. eh.. takut pulak over confident. hahaha..

Apa pun, semoga dipermudahkan. semoga tergolong dalam golongan orang-orang yang najah dalam peperiksaan, najah di dunia dan akhirat. amiin..

Nota kaki :
mungkin jarang berupdate musim exam ni. tapi itu mungkin je.. mungkin.. hahaha..

0 comments:

Post a Comment

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}